Documentation on International Workshops
Schmidt, M., & Bargel, T. (2015). Expectations and outcome of study. VIII. International Workshop October 2015. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (85), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Schmidt, M., & Bargel, T. (2014). Expansion of Higher Education. New students, more problems? VII. International Workshop March 2014. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (73), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Schmidt, M., & Bargel, T. (2013). Beyond Employability: Citizenship and Responsibility in Higher Education. VI. International Workshop. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (66), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Schmidt, M., & Bargel, T. (2012). The Bologna Process as a Challenge for Students. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (65), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Bargel, T. (2011). Student Experiences and Evaluation of Bologna-Process and Bachelor - Empirical Results of the German Student Survey. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (61), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Schmidt, M., & Bargel, T. (2011). Empirical Evidence for the Development of the Bologna Process - Contributions in Different European Countries. IV. International Workshop November 2010. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (60), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Bargel, T., Schmidt, M., & Bargel, H. (2010). The Bachelor - Changes in Performance and Quality of Studying? III. International Workshop November 2009. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (58), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Bargel, T., Schmidt, M., & Bargel, H. (Hrsg.) (2009). Quality and Equity in Higher Education – International Experiences and Comparisons. International Workshop November 2008. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (53), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.
Bargel, T., & Schmidt, M. (2000). Neue Medien, Virtualisierung und Professionalisierung - Beiträge zu einem internationalen Kolloquium. Hefte zur Bildungs- und Hochschulforschung (32), Universität Konstanz, AG Hochschulforschung.